اخبار استان ها

فراجا برای تامین امنیت مردم تا پای جان ایستاده است

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه مراسم تشیع شهید سرهنگ مسعود کرمی در گفتگو با خبرنگار سرمایه گستران در کرمانشاه اظهار کرد: امروز پیکر مطهر شهید سرهنگ مسعود کرمی با حضور با شکوه مردم در کرمانشاه برگزار شد.

وی گفت: شهید سرهنگ مسعود کرمی از کارکنان انتظامی تهران بزرگ بود که در درگیری با اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فراجا و کارکنان آن برای امنیت مردم تا پای جان ایستادند و هر جایی که کسی بخواهد به امنیت مردم تعرضی داشته باشد، پلیس به عنوان حافظ جان و مال و ناموس مردم برخورد قاطعی با آن خواهد داشت.

وی گفت: پلیس اجازه نخواهد داد که عده‌ای هنجار شکن و اراذل و اوباش امنیت مردم را به خطر بیندازند.

سردار حاجیان گفت: این شهید عزیز جان خود رو فدای امنیت مردم کرد و مردم قدرشناس نیز به پاس زحمات این پلیس بزرگوار، بسیار با شکوه در مراسم تشییع شرکت کردند و تشییع بسیار عظیمی برای این شهید گرفتند.

وی گفت: شهادت این عزیز مصادف شد با تشییع شهدای دولت و بالاخص شهید بزرگوار آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید

و محبوب جمهوری اسلامی ایران و مردم قدرشناس، قدر کسانی که به آنها خدمت می‌کنند رو می‌دانند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت، جان خود را فدای آرامش و امنیت مردم می‌کند و به این وظیفه و به این کاری که در واقع به عنوان فدایی ملت انجام می‌دهد افتخار می‌کند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران: «ساعت ۲۲ یکشنبه مورخه «۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳»، واحد گشت کلانتری در حین گشت‌زنی یکی از میادین منطقه نارمک، به شخصی حدوداً ۲۵ ساله مشکوک شده و دستور ایست داده، اما او اقدام به فرار می‌کند.

با تعقیب فرد متواری توسط پلیس بلافاصله طرح مهار اجرا شد؛ در شرایطی که مجرم به سمت مأمورین و عابران در حال تیراندازی بود، به جهت جلوگیری از حادثه برای شهروندان، اقدام به توقف او می‌کنند که در تیراندازی متقابل، این شرور مسلح نیز کشته می‌شود.

همچنین در حادثه تیراندازی سه نفر از مأموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ به نام‌های سرگرد مسعود کرمی، استوار احسان منشی زادگان و گروهبان یکم فرزاد روزبهانی به شهادت رسیدند

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا