اخبار استان ها

فردا با تمام وجودمان برای پیروزی تلاش خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خوزستان، عبداله ویسی امروز _پنج‌شنبه سوم خرداد_ در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: همانطور که همه می‌دانند، بازی‌ها بسیار حساس، مهم و نفس‌گیرتر شده است، این بازی بسیار برای ما حائز اهمیت است‌، بچه‌ها به این رسیده‌اند که سه امتیاز این بازی باید مال ما شود، تمام وجودمان را می‌گذاریم، چند برابر تلاش می‌کنیم و تمرکز بسیار بالایی خواهیم داشت، مهم نیست با چه تیمی بازی داریم و به هر حال تیم ذوب‌آهن برایمان قابل احترام است؛ این تیم سابقه خیلی خوبی دارد اما ما محکوم به پیروزی در سه بازی آخر هستیم. نگاه فینال‌گونه به سه بازی داریم و تمام وجودمان را می‌گذاریم که بازی فردا را ببریم تا استارتی برای دو بازی آینده باشد.

وی افزود: ما مربیان همیشه با همدیگر برخورد می‌کنیم و تفاوتی ندارد که چه زمانی و چگونه باشد، همانطور که گفتم تیم ذوب‌آهن و کادر فنی‌شان برای من قابل احترام است و همه آنها، دوستان ما هستند. هیچ بحثی بین ما نبوده و نخواهد بود و مطمئنم که هر دو تیم بازی زیبا و جوانمردانه‌ای ارائه می‌دهند. امیدوارم بازی خوب و به نفع ما باشد. در هر صورت کل مجموعه تیم‌ها و کادر فنی تیم‌ها برای من قابل احترام هستند و نمی‌خواهم چیزی بین‌مان باشد.

سرمربی فولاد در مورد پرونده فساد در فوتبال تصریح کرد: من بارها گفته‌ام که به هر حال یک آبی در لانه زنبور ریخته شد. بحثی هم که مربوط به سوال قبلی همکارتان بود، این بود که من گفته‌ام بیاییم دخالت کنیم و به کسی رحم نکنیم. اینکه پدرزن من کیست و برادر و پدر و رفیق من چه کسانی و کجا هستند، مهم نیست؛ اگر یک فساد را بفهمند و بعد من را ببخشند، ظلم است. من می‌گویم رصد و پیدا کنند و به کسی رحم نکنند، بحث من این بود و همین هم هست. حتی اگر نتایج آینده فولاد چیز مشکوکی دیدید، ورود پیدا کنید؛ اگر عبدالله ویسی، مدیر من و مجموعه من بودند، مادام‌العمر محروم کنید، من این را می‌گویم و نباید به کسی بر بخورد.

ویسی ادامه داد: این مسائل صددرصد بوده، هست و خواهد بود. الان مسائلی پیدا شده و جلو می‌روند. شاید اگر ورود پیدا کنند، تا جاهای خاصی هم برود. من می‌گویم ورود پیدا کنند و فساد را از بین ببرید. هر چند فساد در تمام دنیا از بین نمی‌رود و ریشه‌کن نمی‌شود، اما چند نفر را محروم کنید تا بترسند. این. طور نباشد که من آشنا داشته باشم و ولم کنند یا ۶ ماه محروم شوم و بعد تعلیقی شود. این یعنی گندکاری کردن و مالیدن موضوعی که بعداً معلوم نیست زیر آنچه اتفاقی بیفتد.

وی در خصوص عدم حضور بانوان در استادیوم‌های خوزستان توضیح داد: من این بحث را شروع کردم اما هیچ خبری نشد و نمی‌شود. دو بازی دیگر میزبانیم و این هم تمام می‌شود و می‌رود اما برای آینده باید یک فکری کرد.

سرمربی فولاد در مورد حضور هواداران در استادیوم در بازی فردا خاطرنشان کرد: صد درصد فردا محتاج هواداران هستیم و به حمایت‌شان نیاز داریم. امیدوارم با حمایت هواداران‌مان یک بازی بسیار خوب، توأم با سه امتیاز داشته باشیم و هر چند تا الان شرمنده‌شان بود، فردا خوشحال به خانه‌هایشان بفرستیم‌.

او درباره تغییر برنامه لیگ و فشردگی مسابقات گفت: مهم نیست. در تمام دنیا سه روز یک بار هم بازی می‌کنند و در ۳-۴ جام شرکت می‌کنند، اما ما زمانی که یک بازیکن این‌طرف و آن‌طرف شود، هزار بهانه می‌آوریم که ما ۴-۳ روز یک‌بار بازی می‌کنیم. بازیکنان ما آنقدر حرفه‌ای هستند که بتوانند چهار روز یک بار هم بازی کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا