اخبار استان ها

فرصت یک هفته‌ای برای پرداخت حق بیمه کارکنان بازنشسته سال گذشته شهرداری سنندج

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کردستان، سالار علی‌ویسی، صبح امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در جلسه کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج، با اشاره به مشکل پرداخت نشدن حق بیمه سال ۱۴۰۲ کارگران شرکتی بازنشسته در برخی مناطق سنندج، از کارفرمایان خواست تا ظرف یک هفته نسبت به پرداخت حق بیمه‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت نشدن حق بیمه‌ها با گذشت چهار ماه از سال جدید قابل توجیه نیست، افزود: عدم پرداخت حق بیمه، کارگران بازنشسته را از دریافت حقوق بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی محروم می‌کند که این امر تبعات منفی برای معیشت و زندگی این افراد و خانواده‌هایشان خواهد داشت.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: در این راستا طی مکاتبه‌ای به این کارفرمایان مهلت یک هفته‌ای داده شده تا نسبت به پرداخت حق بیمه‌های معوقه اقدام کرده و نتیجه را به شورای شهر اعلام کنند.

علی ویسی تاکید کرد: در صورت عدم اقدام در مهلت مقرر، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش سرمایه گستران، جلسه کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج با حضور اعضای شورا، شهروندان، معاون و مدیران نواحی شهرداری جهت بررسی مکاتبات همشهریان محترم برگزار شد که در این جلسه به درخواست‌های مردمی در خصوص آشفتگی حوزه نیروهای حجمی، ساخت‌وساز غیرمجاز و عدم پرداخت مانده معوق حق بیمه همکاران شرکتی بازنشسته نیز رسیدگی شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا