اخبار استان ها

فعالیت ۱۶۵۰ واحد صنعتی، تولیدی، تعاونی، خدماتی و صنفی در اسلام‌آباد غرب

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، حمیدرضا کرمی در جلسه شورای اشتغال اظهار کرد: در بحث اشتغال با هیچ مدیری تعارف نداریم، امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در شهرستان بحث اشتغال جوانان است و باید از هر فرصت و تسهیلاتی باید برای ایجاد شغل جوانان بهره‌گیری کنیم.

وی افزود: ۲۰۸۵ تعهد دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد بوده که از این تعداد ۱۴۲۴ به میزان ۶۸ درصد تاکنون محقق شده است، ۵۹ طرح مشاغل خانگی با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان و اشتغال ۵۹ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد ۱۵ طرح با مبلغ ۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است و ۳۸ طرح در بانک‌های عامل در حال بررسی و ۶ مورد هم به دلیل ناقص بودن پرونده رد شده است.

فرماندار اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: در بحث طرح‌های بند “ ب” تبصره ۲ سهمیه استانداران به همت دستگاه‌های اجرایی تعداد ۷۱۰ طرح با مبلغ ۹۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی که از این تعداد ۳ طرح با مبلغ ۴۲۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

کرمی اضافه کرد: در این شهرستان ۱۶۵۰ واحد صنعتی، تولیدی، تعاونی، خدماتی و صنفی فعال است که در این واحدها ۱۱۷۵۰ نفر بیمه شده اجباری در حال فعالیت هستند.

وی با تذکر به مدیرانی که تعهد اشتغال آن‌ها به موقع انجام نشده است، گفت: توفیق خدمت به مردم زودگذر است و باید مدیران قدر لحظه‌لحظه مدیریت خود را بدانند و همه توان خود را برای رفع مشکلات مردم و خاصه اشتغال که از مهم‌ترین موضوعات مدیریت شهرستان است به کار گیرند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا