اخبار استان ها

لزوم تعامل بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اشتغال در ایلام

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _شنبه پنجم آبان‌_ در نشست شورای اشتغال استان ایلام با اشاره به حمله مذبوحانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به چند استان کشور از جمله استان ایلام، اظهار کرد: علی‌رغم همه رجزخوانی‌های بیهوده، این رژیم منحوس عملیات ناموفقی داشت.

وی با اشاره به شهادت چند نفر از نیروهای ارتش مقتدر کشورمان در حمله شب گذشته رژیم جعلی اسرائیل، افزود: شهادت و فقدان این عزیزان را تسلیت و تبریک عرض‌می‌کنیم. علی‌رغم همه یاوه‌گویی‌های دشمن، شرایط عادی است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

استاندار ایلام با تاکید بر آمادگی کامل همه دستگاه‌ها، تصریح‌کرد: اگر احیاناً مشکلی وجود داشته باشد همه دستگاه‌ها در آمادگی کامل هستند.

بهرام‌نیا خاطرنشان‌کرد: فردا یک مانور قطع سراسری برق در سراسر کشور و ایلام برگزار می‌شود که دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل را در بحث پدافند داشته باشند.

وی با قدردانی از اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، در ثبت اشتغال، تاکید کرد: ایلام با ۱۷۵ درصد تعهد اشتغال در سال گذشته رتبه دوم ثبت اشتغال را کسب کرد و در صحت‌سنجی رتبه سوم کشور را به دست آورد.

استاندار ایلام ادامه داد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید برای ثبت اشتغال هم‌افزایی و تعامل داشته باشند و در این زمینه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند و در حوزه اشتغال خوب عمل کردند.

بهرام‌نیا با بیان این‌که ما سرباز و نیروی نظام هستیم و تا آخرین لحظه خدمت، پای کار خدمت به مردم هستیم، افزود: با یک جایگزینی و تغییر مدیریتی کار استان و مردم زمین نمی‌ماند و سرعت کار کم نمی‌شود و همچنان با قوت، پرانرژی و مصمم، پای کار نظام، انقلاب، دولت و مردم هستیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا