اخبار استان ها

لزوم تقویت نظارت بر رعایت استاندارد‌ها در اصفهان

امام جمعه اصفهان خواستار شد؛

گروه استان‌ها- امام جمعه اصفهان گفت: نظارت بر رعایت استاندارد‌ها در اصفهان باید بیشتر شود و از افراد فنی برای نظارت و بررسی‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با مدیر کل سازمان استاندارد استان اصفهان با اشاره به اهمیت مسئله استاندارد در امر تولید کالا و خدمات اظهار کرد: استاندارد یعنی جمعی بر مبنای درست، بر تولید کالا و خدمات در کشور، نظارت کنند و استاندارد برای آن است که در هر زمینه‌ای تولید انجام می‌شود کالا و خدمات با کیفیت به دست مردم برسد.
وی افزود: متاسفانه مشکل ما کمبود انسان‌های خوبی است که دلسوزانه کار کنند و سعی آنها بر این باشد مملکت را تبدیل به کشوری کنند که همه دنیا برای مثال درباره کیفیت انجام کار از ایران نام ببرند.
امام جمعه اصفهان عنوان کرد: باید به آن تمدن اسلامی برسیم که همه ما به واقع برای مملکت و مردم دلسوز باشیم و همه امور و کار‌ها روی شاخص استاندارد باشد، البته همین مقدار وجود استاندارد در کشور نیز نعمتی است و این نظارت وجود دارد، اما باید سعی شود این نظارت‌ها بیشتر بوده و از افراد فنی برای نظارت و بررسی‌ها استفاده شود.
وی اضافه کرد: در مسئله استاندارد نیز باید افرادی که از نظر فنی مهارت دارند به کار گرفته شوند و از کارمندان کارشناس و مومن استفاده کنید تا جلوی کوچک‌ترین تخلفات را بگیرند، باید بدانیم اداره و محلی که در آن مشغول به کار هستیم برای مردم است.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا