اخبار استان ها

لوازم و تجهیزات آتش‌نشانی قزوین به‌روزرسانی شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، حمیدرضا ململی عصر امروز _یکشنبه هشتم مهر_ در مراسم رونمایی از پهپاد اطفای حریق به مناسبت هفته ملی ایمنی و آتش‌نشانی اظهار کرد: با توجه به ساخت ساختمان‌های بلندمرتبه آتش‌نشانان در مواقع حوادث در این مکان‌ها با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

وی با اشاره به رونمایی از پهپاد اطفا حریق در آتش نشانی قزوین اضافه کرد: رونمایی از تجهیزات جدید خریداری‌شده توسط سازمان آتش‌نشانی قزوین اقدام خوبی بود که با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین خریداری شد، اما باید تجهیزات، لوازم و خدمات را بیشتر از گذشته به‌روزرسانی کنیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین در ادامه سخنان خود با اشاره به بهره‌برداری از ایستگاه شماره ۱۱ آتش‌نشانی شهر قزوین در خیابان بازار گفت: با وجود استاندارد بودن تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در قزوین ایستگاه شماره ۱۱ در چهارراه بازار با همکاری شهرداری منطقه ۴ به بهره‌برداری رسید.

ململی توجه به سلامت جسم و ورزش آتش‌نشانان را یکی از رویکردهای این سازمان برشمرد و افزود: حضور در مسابقات عملیات ورزشی و اعزام ورزشکاران آتش‌نشان به مسابقات کشوری در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این سازمان در راستای کاهش زمان رسیدن به محل حادثه توسط آتش‌نشانان اقدام به استقرار نیروهای خود در نقاط مختلف ترافیکی کرده که این مستلزم وجود نیروهای بیشتر در ایستگاه‌ها است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانی قزوین نسبت به جذب ۱۰ نفر سرباز امریه آتش‌نشان در ماه گذشته اقدام کرده و از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور جهت جذب نیروهای جدید در سازمان آتش‌نشانی اقدام شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا