اخبار استان ها

محسن دلکرمی شهردار تیران شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، عبدالله امینی امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مهر_ در نشست مدیریت شهری با اشاره به انتصاب شهردار تیران، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر پس از بررسی گزینه‌های متعددی که طی چند جلسه گذشته مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته بود، بالاخره طرح، برنامه و پیشنهادات محسن دلکرمی برای اداره شهر تیران مورد بررسی قرار دادند و در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر به این نیروی جوان تیرانی رأی اعتماد دادند.

وی افزود: پس از انتخاب شهردار، گزینه پیشنهادی به استانداری اصفهان معرفی شد که با تأیید دستگاه‌های متولی و اداره‌کل امور شهری و شوراهای استانداری، حکم شهردار تیران به امضا استاندار اصفهان رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تیران اضافه کرد: رأی قاطع شورأی اسلامی شهر تیران به محسن دلکرمی، فرصت خوبی برای آینده شهر و اعتماد به دیگر جوانان این خطه را فراهم می‌کند تا در آینده نیز با انتخاب جوانان توانمند و دارای تجربه و تخصص در حوزه‌های مختلف، علاوه بر رشد جوانان تیرانی به پیشرفت این دیار نیز کمک شود.

امینی خاطرنشان کرد: محسن دلکرمی چند ماهه گذشته سرپرست شهرداری تیران بود و امور مربوط به شهر را مدیریت می‌کرد که این روند با انتصاب او ادامه پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: در دوران سرپرستی امور شهر تا حد اختیارات مدیریت شده و همشهریان نگران بروز اختلال در خدمت رسانی نبودند و تعدادی پروژه عمرانی نیز اجرایی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تیران با بیان اینکه این انتخاب مورد رضایت و خرسندی شهروندان قرار گرفته است، اضافه کرد: گروه‌های مختلف مردمی در پیام‌هایی جداگانه این خوشحالی و انتخاب شایسته را تبریک گفتند.

امینی با بیان اینکه همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، شهروندان و تعامل مسؤولان شهرستانی و استانی با شهردار منتخب مهم به نظر می‌رسد، گفت: چنین همراهی در خدمت رسانی به همشهریان و توسعه شهری، اتفاقات خوبی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: این شهر با قدمت دیرینه و تاریخ کهن هفت هزار ساله مهد پرورش علما و شخصیت‌های بزرگی بوده که اعتماد به نسل جدید آن لازم و منجر به خیر خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تیران به سوابق شهردار منتخب اشاره کرد و افزود: محسن دلکرمی در گذشته مسئولیت حوزه خدمات شهری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مدیریت بحران شهرداری تیران را برعهده داشته است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا