اخبار استان ها

مدیران شهرداری ارومیه اطلاعی از املاک تحت تملک این مجموعه ندارند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شورای شهر ارومیه، گلشن نوروزی در جلسه هفتگی کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص املاک شهرداری اظهار کرد: امروز مدیران مربوطه شهرداری اطلاع کاملی از املاک تحت تملک شهرداری ندارند و این موضوع می‌تواند برای مدیریت شهری مشکل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه املاک شهرداری باید ساماندهی شود، افزود: در جهت حفظ و نگهداری از املاک شهرداری و نیز انهار متروکه باید تلاش شود و این باید یک وظیفه اصلی برای اداره املاک شهرداری باشد.

رئیس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: آزادسازی املاک کمربندی دوم شهر و منطقه بادکی جز اولویت‌های شهرداری باشد و امروز با توجه به عدم تملک و آزادسازی، پروژه عمرانی کمربندی دوم شهر ارومیه ناتمام مانده است.

نوروزی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: مشکلات زمین‌های قولنامه‌ای، آزادسازی املاک، تملک و مصالحه‌نامه‌ها پیگیری و حل و فصل شوند تا مردم بیش از این متضرر نشوند.

وی خاطرنشان رد: اداره املاک شهرداری به عنوان حافظ اموال و املاک شهرداری که بیت‌المال محسوب می‌شوند، مطرح است و نباید اجازه داد تا شهروندان در حوزه املاک و مصالحه از مدیریت شهری ناراضی باشند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا