اخبار استان ها

مدیریت توزیع انرژی به استان‌ها واگذار شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، عباس بیگدلی عصر امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم تیر_ در جلسه شورای اداری بخش خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان اظهار کرد: به منظور عزاداری سرور و سالار شهیدان آقا أباعبدلله‌الحسین (ع) در روستاهای شهرستان حضور یافته‌ایم و پیگیر مطالبه جدی مردم روستا در زمینه آب شرب هستیم.

وی کم‌آبی موضوع و معضل مهم روستاها دانست و افزود: این امر نیازمند پیگیری جدی و همکاری مجدانه همه مدیران دستگاه‌های استانی است و تأمین آب شرب و کشاورزی باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه شغل بیشتر مردم روستاهای شهرستان تاکستان کشاورزی است، گفت: در کنار کمبود آب چالش اساسی کشاورزان موضوع قطعی برق است که باید برای رفع این مشکل هم تدبیر کرد.

بیگدلی افزود: مدیریت توزیع انرژی باید به استان‌ها واگذار شود تا بتوانیم در منطقه و بر اساس نیازها تصمیم‌گیری کنیم که البته این موضوع را به وزیر نیرو گوشزد کردیم. کشاورزان استان و شهرستان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و وظیفه مدیران رفع موانع تولید است تا این گروه بتوانند در مسیر تولید بهتر عمل کنند.

وی ادامه داد: موضوع بعدی در روستا مشکل راه‌های مواصلاتی است؛ به ویژه در راه‌های روستایی که در آن ماشین‌آلات سنگین معادن تردد می‌کنند، شاهد تخریب جاده‌ها هستیم که باید با کمک معدن‌کاران برای بهبود وضعیت راه‌ها اقدام شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا