اخبار استان ها

مدیریت‌ شهری قزوین از برگزاری برنامه‌های محرم حمایت ویژه می‌کند

علی فرمانی در گفتگویی در قزوین اظهار کرد: مجموعه شورا و شهرداری قزوین در راستای وظایف و اهداف خود از برنامه‌های ایام محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) به طور ویژه حمایت می‌کند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم گفت: در شورای ششم اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در اولویت قرار دارد و در کنار توجه به توسعه و پیشرفت شهر به فرهنگ و تقویت هویت دینی و انقلابی مردم نیز توجه ویژه‌ای شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به حمایت ویژه شورا و شهرداری قزوین از برنامه‌های ایام محرم، اضافه کرد: مدیریت شهری برنامه‌های ویژه خود برای ایام محرم را ارائه کند تا بتوانیم آن‌ها را به سمع و نظر شهروندان برسانیم.

فرمانی با بیان اینکه باید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با مدیریت و مشارکت حداکثری مردم انجام شود و مدیریت شهری نیز بستر لازم برای اجرای برنامه‌ها را فراهم کند، تاکید کرد: اگر از مکتب امام حسین (ع) غفلت کنیم، گویا از آزاد مردی غفلت کرده‌ایم و باید بیش از گذشته در احیای این مکتب تلاش شود.

وی ادامه داد: بعضی سازمان‌های شهرداری که در مناسبت‌ها فعالیت خوبی ندارند و حتی به وظایف ذاتی خود نیز عمل نمی‌کنند، بودجه‌های خوبی می‌گیرند در حالی که سازمان زیباسازی با برنامه‌های متعدد و فضاسازی شهری در مناسبت‌های مختلف بودجه مورد نیاز را دریافت نمی‌کند.

رئیس شورای شهر قزوین یادآور شد: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و صفر و مراجعه هیأت‌ها و تکایا برای مساعدت ضرورت دارد تا در راستای حمایت از فعالان مذهبی و همچنین فضاسازی شهر نگاه ویژه ای در تخصیص بودجه سازمان زیباسازی صورت گیرد.

فرمانی همچنین با اشاره به لزوم ساماندهی بوستان مادر و کودک، گفت: مدیریت شهری نسبت به برقراری ایمنی ترافیکی برای تردد شهروندان به بوستان مادر کودک اقدام کند، همچنین برای رفاه حال شهروندان از مسیر راه‌آهن مسیر ورود و خروج به بوستان تعبیه شود تا شهروندان مسیر طولانی را برای ورود به بوستان طی نکنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا