شهر و جامعهعناوین اخبار

مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در اداره کل بهزیستی استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،در این مراسم سید مسعود حسینی نسب معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان ضمن عرض خیر مقدم، اعیاد شعبانیه، به ویژه میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز را تبریک گفت. و بیان داشت: در حال حاضر در این سازمان ۲۸۴ نفر از خانواده ایثارگران مشغول به کارند، که عمدتا دارای تحصیلات عالیه هستند.

وی در ادامه افزود: این سازمان یکی از تخصصی ترین دستگاه های اجرایی استان است و همکاران ما در این سازمان خدمات اجتماعی گوناگونی را ارائه می کنند. وی ادامه داد: جامعه هدف ما ضعیف ترین و آسیب دیده ترین افراد هستند و این امر باعث ایجاد روحیه خیر و ارائه خدمات خیر خواهانه در همکاران این سازمان شده است..

در ادامه مراسم سردار فدا جانشین فرماندهی سپاه پاسداران صاحب الزمان استان اصفهان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز از کارکنان اداره بهزیستی که با جسم و روحشان در راستای کاهش آسیبهای مختلف جامعه خدمت ارائه می کنند، تقدیر کرد.

وی در ادامه گفت: ما در هر حالت و وضعیتی که باشیم چه جانباز و ایثارگر باشیم و چه بازنشسته باید از دستاوردهای انقلاب محافظت کنیم چرا که تا این انقلاب وجود دارد، دشمن هم وجود دارد. سردار فدا افزود: در حال حاضر دشمن چهار هدف مشخص را دنبال می کند، که یکی گرفتن جوهره انقلاب اسلامی است؛ دوم به دنبال دو قطبی کردن جامعه است و می خواهد ولایت را از مردم بگیرد. سومین هدف دشمن این است که می خواهد انقلاب را از درون تهی کند، و چهارمین هدف مسائل اقتصادی است، که اگر ما همنوایی و همگرایی داشته باشیم، می توانیم نقشه ها و توطئه های دشمن را نقش برآب کنیم و ان شاالله انقلاب را به دست صاحب اصلیش برسانیم.

وی در ادامه مباحثی را در بحث سیاست منطقه ای و بحرانهای حال حال حاضر ارائه کرد. در پایان مراسم با اهدای لوح و هدیه از جانبازان سازمان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: از دیگر برنامه های این روز بازدید کارکنان بهزیستی از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا