اخبار استان ها

مربی دروازه‌بانان فولاد خوزستان از سری A آمد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خوزستان، پس از جدایی نادر غبیشاوی، مدیران فولاد برای انتخاب مربی گلرهای خود، دست روی یک گزینه خارجی گذاشتند و دومنیکو دواردو همزمان با شروع اردوی فولادی‌ها در دبی، به این تیم ملحق شد.

دواردو که فصل گذشته به عنوان مربی دروازه بان‌های اودینیزه در سری A ایتالیا مشغول به فعالیت بوده است، در تیم‌های دیگری همچون الغرافه قطر، ضمک عربستان و آلبیسولا (سری C) نیز سابقه مربی‌گری دارد.

مربی گلرهای فولاد پیش از حضور در عرصه مربیگری سابقه بیش از ۱۶۰ بازی در لیگ‌های مختلف ایتالیا را داشته و از دروازه تیم‌های فوتبال هلاس ورونا، سورنتو کالچو، تورینو، ویچنزا، کرمونزه، بنونتو، جنوآ، و نووارا حفاظت کرده است، وی همچنین در تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایتالیا بازی کرده است.

به گزارش سرمایه گستران، شاگردان یحیی گل محمدی عصر روز _دوشنبه هشتم مرداد_ پس از پشت سر گذاشتن تمرینات منظم در تهران، این شهر را به مقصد دبی ترک کردند تا سومین اردوی پیش فصل خود را آغاز کنند.

فولادی‌ها پس از حضور در امارات یک جلسه تمرینی پرنشاط را زیر نظر گل محمدی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم انجام دادند و کارهای تاکتیکی را مرور کردند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا