مرکز خدمات مشتریان مخابرات تبلور شعار مشتری مداری است
به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، ناصر مشایخی در این بازدید که صبح امروز ۵ مهرماه ۱۳۹۹ صورت گرفت رسالت اصلی مراکز برند شاپ را پاسخگویی سریع به مشترکین دانست و اظهار کرد: مخابرات همواره با افزایش کمی و کیفی درگاه های غیر حضوری در راستای کاهش مراجعات حضوری قدم برداشته ولی در عین حال مراکز حضوری نیز همواره به بهترین نحو پاسخگوی مشترکین عزیز هستند.
وی رضایتمندی مشترکین را رکن اصلی پیشرفت دانسته و افزود: ما باید در همه ی زمانها و به بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده و این خود بزرگترین تبلیغ برای خدمات و سرویس های ماست.
گفتنی است سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید از قسمت های مختلف مرکز خدمات مشتریان(برند شاپ) میدان جمهوری اسلامی بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این مرکز قرار گرفت.