اخبار استان ها

مسابقه ملی کتاب‌خوانی «به طراوت باران» تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان حمیدرضا پورقربان اظهار کرد: کتاب به طراوت باران شامل ۱۱۰ حکایت اخلاقی، عرفانی و معنوی از شهدا و رزمندگان است و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی و روایات تدوین شده است. این کتاب در سال ۱۴۰۱ در میان ۵۲ کتاب دیگر مقام اول را در اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان کسب کرد و به‌عنوان کتاب نمونه به تهران ارسال شد.

وی افزود: مسابقه کتاب‌خوانی به طراوت باران که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، فرصتی برای عموم مردم است تا با مطالعه این کتاب ارزشمند و پاسخ به ۲۰ سؤال تستی، در این مسابقه شرکت کنند. شرکت در این مسابقه برای همه آزاد است و جوایز نقدی به ۴۴ نفر از برگزیدگان به قید قرعه اهدا خواهد شد.

پورقربان همچنین خاطرنشان کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا ۱۳ آبان تمدید شده است. امیدوارم با انتشار این مسابقه در گروه‌ها و کانال‌های مختلف، افراد بیشتری بتوانند از این فرصت استفاده کنند و با فرهنگ ایثار و فداکاری شهدا بیشتر آشنا شوند. اطلاعات بیشتر و لینک شرکت در مسابقه در سایت نوید شاهد اصفهان موجود است.

۴۶

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا