اخبار استان ها

مشارکت بالای مردم در انتخابات جلوه ملی مردم‌سالاری است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، سردار یدالله جوانی شب گذشته _پنج‌شنبه، بیست‌وچهارم خرداد_ در جمع فرماندهان و بسیجیان شهرستان خمینی‌شهر اظهار کرد: ما در مقطعی قرار داریم که به دنبال شهادت شهید رئیسی وارد یک انتخابات زودهنگام شدیم و به همین خاطر جامعه جهانی به انتخابات ما توجه می‌کند.

وی افزود: اگرچه این حادثه تلخ بود، اما کشور ما به خاطر ولایت توانست مسیر را بدون چالش و مشکل طی کند و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، مردمی که حماسه بدرقه سیدالشهدای خدمت را خلق کردند در هشتم تیرماه نیز حماسه مکمل رقم می‌زنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت بالای مردم را یکی از عوامل تولید قدرت برای نظام و کشور دانست و افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون طبق بیانات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب می‌بینیم بیش از هرچیزی بر مشارکت تاکید می‌شود، زیرا مشارکت بالای مردم در انتخابات نشانه وحدت، وفاق، انسجام و جلوه ملی مردم‌سالاری است و نقش بسزایی در تقویت قدرت نظام جمهوری اسلامی دارد.

جوانی عنوان کرد: شاید مهم‌ترین مطلبی که باید نخبگان، اصحاب رسانه و دیگر اقشار مردم به آن توجه کنند، دعوت مردم پای صندوق‌ها است و طبق قانون همه کسانی که شورای نگهبان انتخاب کرده افراد سالمی هستند و با توجه به وجود تکثر سلایق در جامعه ما در گام اول رأی دادن است که باید به آن توجه داشت.

مشارکت بالای مردم در انتخابات جلوه ملی مردم‌سالاری است

وی تصریح کرد: ما یک دوره‌ای تجربه کردیم که مردم فهمیدند رئیس جمهور می‌تواند با تکیه به قدرت لایزال الهی مشکلات را حل کند و شهید رئیسی به دلیل خدماتش، ریل‌گذاری برای حل مسائل کشور و نیاز جامعه محبوب ملت شد و باید راه او ادامه یابد.

وی ادامه داد: مردم باید با معیارهایی که شهید رئیسی داشت به خصوص ویژگی ولایت‌پذیری، سربازی و سخت‌کوشی، کسی را انتخاب کنند که بتواند همین راه را ادامه دهد چون مشخص شد راه او در تعامل با دنیا، بهره‌گیری درست از ظرفیت منطقه‌ای، ظرفیت داخلی، قشر جوان، حمایت و پشتیبانی از مجموعه‌های کار آفرین و دانش بنیان‌های وسط میدان مشکل‌گشا است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگرچه رئیسی از بین ما رفت، اما راه، رسم و مرام او ادامه پیدا می‌کند و شهید رئیسی تراز و معیار اخلاق‌مداری، توجه به حقوق، عزت و منافع ملی بود.

مشارکت بالای مردم در انتخابات جلوه ملی مردم‌سالاری است

جوانی عنوان کرد: امیدواریم هشتم تیر طبق فرمایش مقام معظم رهبری حماسه مکمل بدرقه شهدای خدمت اتفاق بیفتد و روز نهم تیرماه پیامی که از مردم ایران صادر می‌شود پیام زنده بودن ملت ایران، وفاق، انسجام و تداوم در راه انقلاب باشد چون شعارهای رئیسی انقلابی بود و نشان داد با پای‌بندی به شعارهای انقلاب می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مردم برای این‌که بتوانند منافع کشور و موقعیت راهبری را حفظ کنند باید به یک فردی که واجد ویژگی پرکاری، فعال بودن، آگاه بودن و معتقد به مبانی انقلاب بودن رأی دهند تا این راه ادامه پیدا کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تجربه نشان داده هرچه مسئولان ما به انقلاب پای‌بند باشند و ارزش‌های انقلاب را باور داشته باشند در عمل موفق‌تر خواهند بود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا