اخبار استان ها

مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب همبستگی و وحدت ملی می شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از گیلان، حجت الاسلام صفر قربانپور در خطبه‌های نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) شهر اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو قدرت نرم و بازدارندگی کشور را در مقابل دشمن را افزایش می‌دهد و موجب دفع تهدیدها و رفع تحریم‌ها خواهد شد.

وی افزود: مشارکت بالای مردم ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موجب همبستگی و وحدت ملی می‌شود و افراد مختلف جامعه را به هم نزدیک می‌کند.

امام جمعه موقت رشت خاطرنشان کرد: مردم از رئیس جمهور منتخب انتظار دارند که ادامه دهنده شهید آیت الله رئیسی باشد و با خدمت صادقانه و شبانه روزی برای رفع معیشت و ثبات اقتصادی تلاش کند.

حجت الاسلام قربانپور تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی به صورت شرطی و معاملاتی برای رسیدن به جایگاه و موقعیت وارد ستادها نشوند چراکه ترسیم و تقسیم پست‌ها و مقام‌ها بر این اساس، نظام شایسته سالاری را بر هم می‌زند در حالی که انتصاب‌ها باید بر اساس ارزش‌ها، علم و دانش افراد باشد.

وی با اشاره جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه گفت: فلسطین جایگاه ارزشمندی در قلب جهان اسلام دارد و ما موضوع فلسطین به ویژه اشغال و جنایات امروز صهیونیست‌های غاصب را به عنوان مساله اصلی جهان اسلام می‌دانیم.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به هفته جهاد کشاورزی و تبریک آن به همه فعالان این عرصه ابراز اظهار کرد: مدیران خدمتگزار در حوزه جهاد کشاورزی در کنار نمایندگان ملت، فرهیختگان و مدیران استانی با سیاست گذاری تلاش کنند تا دغدغه کشاورزان را کاهش دهند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا