اخبار استان ها

مشارکت بیش از ۶۲ درصدی تیران و کرون در انتخابات

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، علی محمدی کیا امروز- یکشنبه _دهم تیر_ در جلسه ستاد انتخابات تیران و کرون به پایان فرآیند مرحله انتخابات، اعلام نتایج از طریق وزارت کشور و تأیید شورای نگهبان اشاره و اظهارکرد: بیش از ۶۲ درصد از واجدین شرایط رأی دهی در تیران و کرون، پای صندوق حاضر شده و به نامزد مورد علاقه خود رأی دادند.

وی افزود: مشارکت این دوره از انتخابات در مقایسه با انتخابات مجلس شورای اسلامی سال گذشته رشد داشته و مردم مشارکت بالایی را رقم زدند.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه ۷۲ شعبه اخذ رأی در این شهرستان پیش بینی شده بود، تصریح‌کرد: پنج شعبه سیار و مابقی ثابت بود که حدود ۲ هزار نفر در انجام فرآیند این صحنه سیاسی مشارکت داشته اند و با همکاری مردم حماسه حضور خلق شد.

محمدی کیا با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در این شهرستان انجام شد، خاطرنشان‌کرد: اقنا فکری و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای حضور مردم پای صندوق رأی انجام شد و مردم این منطقه حضور خوبی بیش از متوسط ملی و استانی داشتند.

وی تداوم این حضور و حتی افزایش آن در مرحله دوم قابل پیش بینی دانست و اذعان داشت: شور و حرارت مجدد در بین مردم به وجود خواهد آمد و مردم این منطقه برای سرنوشت کشور وارد صحنه خواهند شد و پس از آن نیز مطالبه خود را برای توسعه شهرستان انجام می‌دهند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون این حضور حماسی پای صندوق رأی را ریشه در اعتقادات و آگاهی خواند و یادآورشد: مردم به جای قهر با صندوق‌های رأی، در این عرصه حاضر شده و با انتخاب رئیس جمهور توانمند مطالبات خود از جمله احداث بیمارستان، توسعه زیرساخت‌ها و تقویت امکانات مورد نیاز شهرستان را مطالبه می‌کنند.

محمدی کیا خاطرنشان کرد: ۷۲ شعب اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات نیز فعال خواهد بود و تیم اجرایی روز جمعه ۱۵ تیر مجدد فعالیت خود را ادامه می‌دهند تا این مرحله سرنوشت ساز کشور به سرانجام برسد.

وی حضور گسترده‌تر را پشتوانه‌ای قوی برای دولت چهاردهم دانست و اذعان کرد: یک دولت عدالت محور برای رفع فساد و تبعیض به پشتوانه محکم مردمی نیاز دارد تا بتواند راه دولت پر تلاش شهید رئیسی را با شتاب بیشتر بپیماید.

فرماندار شهرستان تیران و کرون ادامه داد: دولتی که از پشتیبانی قوی مردمی برخوردار باشد، پناه و پشتیبان همه مردم خواهد بود و حقوق اقلیت و اکثریت، موافق و مخالف، همه را تضمین خواهد کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا