اخبار استان ها

مشارکت ۵۸.۱۸ درصد یزدی‌ها در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی اظهار کرد: در استان یزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بدون هیچ مشکلی برگزار شد و تلاش‌های همه مردم، دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد قابل تقدیر است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت پرشور مردم فهیم استان یزد در این دوره از انتخابات ادامه داد: با حضور پرشور مردم شریف، استان یزد توانست میزان مشارکت مردمی ۵۸.۱۸ درصد را ثبت نماید.

عزیزی با اشاره به اینکه آرای صحیح مأخوذه در استان یزد تعداد ۴۳۶ هزار و ۷۲۲ رأی است، عنوان کرد: میزان و درصد رأی چهار کاندید در استان یزد به ترتیب سعید جلیلی ۲۱۳ هزار و ۵۱۳ رأی و با ۴۸.۸۹ درصد، مسعود پزشکیان با ۱۶۵ هزار و ۶۹۶ رأی و با ۳۷.۹۴ درصد، محمد باقر قالیباف با ۳۵ هزار و ۶۸۰ رأی و با ۸.۱۷ درصد و مصطفی پور محمدی با ۳ هزار و ۸۲۸ رأی و با درصد ۰.۸۸ درصد توانستند این میزان از آرای استان را از آن خود نمایند.

گفتنی است؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی در سراسر استان یزد برگزار شد و ۱۴ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی فعالیت داشتند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا