اخبار استان ها

مهمانی کیلومتری غدیر در خیابان طهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، محسن دلکرمی پیش از ظهر امروز _جمعه یکم تیر_ در همایش پیاده روی خانوادگی تیران اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم ویژه برنامه‌های غدیرستان در تیران توسط مدیریت شهری برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی که با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی برگزار شد جزو یکی از برنامه‌های این ایام بوده که نشاط و شادابی شهروندان را به همراه خواهد داشت.

سرپرست شهرداری تیران عنوان کرد: این همایش پیاده‌روی، امسال دومین برنامه ورزشی مهم شهر بوده که برای نشاط و سلامتی شهروندان انجام شده و در مقاطع زمانی آینده نیز برگزار خواهد شد.

دلکرمی با بیان اینکه برگزاری همایش‌های ورزشی فصلی فرصتی برای ورزش و نشاط اجتماعی شهروندان است، خاطرنشان‌کرد: در تعامل با هیئت‌های ورزشی برنامه‌های مسابقاتی و همگانی نیز اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: سه ایستگاه نرمش و ورزش صبحگاهی و عصرگاهی نیز با حضور مربیان ورزشی جانمایی و اجرایی خواهد شد تا شهروندان از این ظرفیت برای سلامتی خود استفاده کنند.

سرپرست شهرداری تیران به دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت اشاره‌کرد و گفت: مهمانی کیلومتری غدیر در خیابان طهران این شهر همزمان با شب عید غدیر برگزار که در این برنامه اهدا جایزه، اجرای برنامه‌های فرهنگی و توزیع طعام و نذری انجام می‌شود.

دلکرمی اضافه‌کرد: این برنامه شادمانی و معنوی همراه با برپایی غرفه‌های متعدد فرهنگی با همکاری تشکل‌های مردمی خواهد بود که کل این خیابان را پوشش می‌دهد.

وی به تزئینات و زیباسازی شهر در این مناسبت نیز اشاره کرد و یادآور شد: ضمن اینکه ایجاد نشاط شهر مورد توجه بوده، حرمت ایام شهادت رئیس‌جمهور شهید نیز حفظ شده است.

سرپرست شهرداری تیران به اهدا هدیه زوج‌های جوان نیز اشاره کرد و گفت: جوانانی تیرانی که در یک سال گذشته ازدواج کرده‌اند به قید قرعه هدیه می‌گیرند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ثبت نام این افراد تا پنجم تیرماه ادامه دارد و پس از آن در مراسمی هدایا اهدا خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا