اخبار استان ها

«مهمانی کیلومتری غدیر» در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، محمد ضیایی امروز _ یکشنبه بیست و هفتم خرداد _ در نشست خبری با خبرنگاران در اعلام جزئیات «مهمانی کیلومتری غدیر» در کرمانشاه اظهار کرد: به‌دنبال مهمانی کیلومتری غدیر سال گذشته که در بلوار طاق‌بستان برگزار شد، امسال نیز با توان بیشتر این مراسم در شبیه‌سازی به پیاده‌روی اربعین در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی مسیر مهمانی کیلومتری غدیر در کرمانشاه را از مسجد بروجردی تا چهارراه‌مدرس شهر کرمانشاه اعلام کرد و افزود: این برنامه به‌صورت مردم محوری برگزار می‌شود.

دبیر مهمانی کیلومتری غدیر کرمانشاه، از آمادگی میزبانی و پذیرایی از بیش از ۱۰ هزار نفر در این جشن خبر داد و ادامه داد: مواکب و غرفه‌های مردمی و خانوادگی به صورت منظم در طول مسیر اعلامی، برپا خواهند شد.

وی زمان برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر کرمانشاه را همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۶ تا پاسی از شب در روز عید غدیر اعلام و بیان کرد: پیش‌بینی شده ۲۰۰ غرفه متنوع فرهنگی و اطعام از کودک و نوجوان گرفته تا عفاف و حجاب و غدیر شناسی و… برپا شود.

ضیایی ادامه داد: اختتامیه برنامه در چهارراه مدرس با حضور جمعی از فعالان مردمی در قالب جشن بزرگی در شام غدیر با برنامه نورافشانی آسمان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تمهیدات ترافیکی مسیر برپایی جشن، گفت: این مسیر با هماهنگی و همکاری پلیس راهور و انتظامی انتخاب شده که در راستای محدودیت ترافیکی مسیر جایگزین جوانشیر و شریعتی تعبیه شده و اتوبوس‌ها هم از شمال و جنوب شهر کرمانشاه مردم را منتقل خواهند کرد، همچنین حدفاصل میدان آزادی تا چهارراه مدرس برای پارکینگ خودروهای مراجعان و میهمانان جشن در نظر گرفته شده است.

دبیر مهمانی کیلومتری غدیر با تأکید بر پویش هر خانواده یک موکب، خاطرنشان کرد: مردم و خانواده‌ها می‌توانند با ارسال عدد ۱۱۰ به شماره ۵۰۰۰۴۰۰۱۰۲۴۴۳۴ برای برپایی غرفه‌های میهمانی کیلومتری غدیر کرمانشاه اعلام آمادگی کنند.

وی گفت: در تلاش هستیم میهمانی کیلومتری غدیر در سراسر استان برگزار شود که خوشبختانه دبیرخانه آن در اسلام‌آباد غرب تشکیل و در حال تدارک مسیر و ثبت‌نام از مواکب هستند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا