به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین المل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام ضمن اعلان مطلب فوق بیان کرد:سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* امکان ارائه تمامی خدمات در خصوص تلفن ثابت، اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی تلفن ثابت را فراهم کرده است.
وی افزود: روش های مختلفی برای مشاهده و پرداخت انواع قبوض میان دوره، پایان دوره و تجمیعی توسط شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است که تمام مشتریان اعم از حقیقی یا حقوقی و تجاری یا خانگی، می توانند ضمن استفاده سریع از این روش ها و آگاهی از ریز موارد مربوط به قبوض شخصی خود، در کسری از ثانیه صورتحساب های خود را پرداخت و به روزرسانی کنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: این شرکت به دنبال ایجاد شرایط فعلی کشور با شیوع بیماری کرونا و با رایج شدن بیشتر خدمات غیر حضوری، تسهیل استفاده تمام مشتریان از درگاههای ارتباطی شرکت مخابرات را در دستور کار خود قرار داده است و بر این اساس، در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* امکان ارائه تمامی خدمات در خصوص تلفن ثابت، اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی تلفن ثابت را فراهم کرده است.
بیدخام با تاکید بر اینکه یکی از بهترین امکانات موجود که حتی در ثبت شماره تلفن همراه برای دریافت قبض به صورت پیامکی نیز کاربرد دارد، استفاده مشتریان از کددستوری#۲۰۲۰* است،تصریح کرد: استفاده از این کد دستوری ضمن فراهم آوردن امکان پشتیبانی و استفاده مشتریان کلیه اپراتورها از آن، تمام خدمات مبتنی بر آگاهی و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، دیتا و موارد مشابه را انجام می دهد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در USSD مخابرات، اطلاعرسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته شده است و مشتریان میتوانند پس از ثبت شماره تلفن همراه خود از خدمات کلی کد دستوری #۲۰۲۰* و پیگیری خدمات آن شامل آگاهی از میزان قبض تلقن ثابت و دیگر موارد بهرهمند شوند.
وی اضافه کرد: در پرتال رسمی شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir امکان آگاهی از میزان کارکرد و پرداخت قبوض تلفن ثابت در بخش “مخابرات من” وجود دارد که در این بخش ، گستره سودمندی از اطلاعات مربوط به استعلام و نحوه پرداخت قبوض، قبوض تجمیعی، قبض میان دوره و قبض پایان دوره به صورتی کاملا نمایان و کاربرپسند در اختیار مشتریان قرار دارد.
بیدخام در تشریح بیشتر روش های دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت مشتریان در سراسر کشور خاطر نشان کرد: علاوه بر تمام درگاه ها ارائه خدمات، مشتریان مخابرات در سراسر کشور می توانند، با شماره گیری سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از قابلیت های متنوع آن،در کمترین زمان ممکن از میزان کارکرد تلفن خود به صورت لحظه ای و برخط آگاه شده و همزمان، قبوض تلفن ثابت را به صورت میان دوره یا پایان دوره، پرداخت و صورتحساب خود را در کسری از ثانیه با انجام عملیات بانکی مورد نیاز صفر کنند.