نرخ خرابی گوشیهای ما پایینتر از آیفون است |
به گزارش سیتنا، ریچارد یو اخیراً در انجمن EV100 چین فاش کرد که میزان خرابی هواوی تنها کسری از اپل است، که نشاندهنده یک چرخش قابل توجه برای سیستم مدیریت کیفیت این شرکت است. زمانی که یو برای اولین بار این تجارت را به دست گرفت، میزان شکست هوآوی بسیار بیشتر از اپل بود، اما وضعیت اکنون برعکس شده است.
سرمایهگذاری مداوم هوآوی در تحقیق و توسعه، به میزان ۲۵٫۱ درصد از درآمد سالانه آن در سال ۲۰۲۲، این شرکت را قادر به دستیابی به گوشیهای هوشمند با کیفیت بالا و تجربه مصرفکننده بهتر کرده است. تمرکز این شرکت بر کیفیت و مصرف کنندگان توسط «یو چنگدونگ»، مدیر عامل گروه کسب و کار مصرف کننده هوآوی، تاکید شده است، که بیان کرد که کیفیت بالاتر از هزینه و سود، بالاترین اولویت برای هواوی است.
پس از تحریمهای ایالاتمتحده، هوHوی مجبور به توسعه سیستمعامل اختصاصیاش به نام هارمونی شد. مدتهاست محصولات هواوی به این سیستمعامل مجهز شدهاند و حالا هواوی ادعا میکند که سیستمعامل آنها فاقد باگ است و تجربه کاربری روانی را در اختیار کاربران قرار میدهد.
جدیدترین دستگاه های پرچمدار هواوی، سری P60 و گوشی تاشو میت X3، گواهی بر تعهد این شرکت به ارائه بهترین تجربه کاربری برای مشتریان است. این دستگاهها با نرمافزار مجهز به سیستم عامل HarmonyOS عرضه میشوند که تجربه کاربری بدون اشکال و روانتری را ارائه میکنند.
در مقابل، نسخههای اخیر اپل با اشکالاتی مواجه شده است که iOS را مختل کرده است و چالشهای اضافه کردن ویژگیهای جدید به گوشیهای هوشمند را برجسته میکند. در حالی که اپل ممکن است در نوآوری های خود کم اهمیت باشد، برای این شرکت برای حفظ موقعیت خود در بازار، رسیدگی به این اشکالات بسیار مهم است.
به طور کلی، موفقیت هوآوی در بهبود میزان شکست و ارائه تجربه بهتر برای مشتری، اهمیت بهبود مستمر و سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه را نشان می دهد. همانطور که بازار گوشی های هوشمند به تکامل خود ادامه می دهد.
منبع خبر : سیتنا