اخبار استان ها

نظارت بر محتوای تبلیغات شهری قم از سوی اداره ارشاد انجام می‌شود

مهدی کلانترزاده در گفتگویی در قم، با اشاره به مصوبه شورای فرهنگ عمومی مبنی بر «سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر تبلیغات محیطی» اظهار کرد: شهرداری بر اساس قوانین و مقررات موجود، تنها مالکیت و مدیریت فیزیکی سازه‌های تبلیغاتی از جمله بیلبوردها و تابلوهای سطح شهر را برعهده دارد.

وی افزود: شرکت‌ها برای استفاده از این سازه‌ها، ابتدا باید مجوزهای لازم را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنند و از طریق پیمانکاری که در مزایده شهرداری برنده می‌شود سازه‌های تبلیغاتی مورد نیاز خود را اجاره کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: نقش شهرداری در این زمینه تنها به اجاره سازه‌های تبلیغاتی محدود می‌شود و شهرداری مسئولیت صدور مجوز و نظارت بر محتوا تبلیغات را ندارد.

کلانترزاده اضافه کرد: این رویه به منظور شفاف‌سازی فرایند تبلیغات در شهر و جلوگیری از هرگونه تخلف یا استفاده نادرست از فضاهای عمومی انجام می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا