اخبار استان ها

نقل و انتقالات نارنجی‌پوشان اوج گرفت / رونمایی از شاگردان جدید نویدکیا در مس رفسنجان

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمان، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ زمان پایان نقل و انتقالات برای لیگ بیست‌وچهارم است و طبق قوانین جدید سازمان لیگ، هر تیم لیگ برتری می‌تواند امسال از وجود ۲۰ بازیکن بزرگسال در لیست خود استفاده کند و از پنج بازیکن خارجی بهره ببرد که یکی از آن‌ها باید آسیایی باشد.

از باشگاه مس رفسنجان خبر رسیده است که فرشید باقری هافبک با تجربه مسی‌ها که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، به جمع شاگردان نویدکیا ملحق شده است و قرارداد محمدرضا مهدی‌زاده مدافع و هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان نیز به مدت یک فصل تمدید شد. مهدی‌زاده سابقه حضور در باشگاه‌های سپاهان، تراکتور و نساجی به عنوان هافبک و مدافع را در کارنامه دارد.

همچنین فرشید اسماعیلی هافبک هجومی ۳۰ ساله و بازیکن سابق باشگاه‌های استقلال، فولاد، نساجی و پیکان که سابقه حضور در اردوی تیم ملی و بازی در لیگ ستارگان قطر را نیز داشته است، با قراردادی به مدت یک فصل به جمع شاگردان محرم نویدکیا ملحق شد و در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی نارنجی‌پوشان را همراهی می‌کند.

باشگاه مس رفسنجان در روزهای اخیر از مهدی شریفی مهاجم سابق باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتور و سپاهان نیز رونمایی کرد تا این مهاجم ۳۱ ساله که سابقه حضور در ترکیب تیم ملی ایران و بازی در لیگ آذربایجان را داشته است، با قراردادی به مدت یک فصل به جمع شاگردان محرم نویدکیا ملحق شود.

شریفی در نیم‌فصل گذشته ۱۰ گل با پیراهن فجر شهید سپاسی شیراز به ثمر رساند و به عنوان بازیکن سهمیه لیگ آزادگان به مس رفسنجان پیوست.

امیرحسین جولانی هافبک سابق باشگاه‌های پیکان و نیروی زمینی نیز از جدیدترین خریدهای مس رفسنجان است. جولانی ۲۲ ساله که در سال ۱۴۰۰ جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران بود، پس از گذراندن دوره خدمت سربازی در تیم فوتبال نیروی زمینی به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال با قراردادی به مدت سه فصل به جمع شاگردان محرم نویدکیا پیوست تا در بازگشت به لیگ برتر و در پست هافبک میانی برای مس رفسنجان بازی کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا