اخبار استان ها

نمادهای اسلامی و ایرانی در زیباسازی شهر استفاده شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، نادر نوروزی عصر امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در کمیسیون زیباسازی شهر کرمانشاه که در سالن جلسات دفتر شهردار برگزار شد، بر استفاده از نمادهای اسلامی و ایرانی تاکید کرد و اظهار کرد: برای ترویج و اشاعه فرهنگ غنی اسلامی ایرانی ضرورت دارد در پروژه‌های زیباسازی شهر از نمادهای غنی اسلامی و ایرانی استفاده شود.

وی افزود: وظیفه ساختن یک شهر زیبا در شأن شهروندان کرمانشاهی بر عهده شهرداری است و با توجه به بضاعت مالی و اعتبارات در امر زیباسازی تلاش خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه در ادامه گفت: در ورودی‌های شهر کرمانشاه مراتب خوش‌آمدگویی به مهمانان در قالب المان‌های که معرف ویژگی‌های مردمان این دیار باشد، اقدام شود.

وی بیان داشت: مهم‌ترین خصوصیت شهر کرمانشاه میزبانی زوار آقا اباعبدالله‌الحسین (ع) به عنوان دروازه کربلا است که در ورودی شهر کرمانشاه المان و تابلوهای با این مضمون نصب شود.

نوروزی در ادامه اظهار کرد: ویژگی مهم دیگری که در سطح بین‌الملل کرمانشاه به آن معروف است بحث شهر خلاق غذا است که باید این موضوع در ورودی شهر کرمانشاه به اطلاع مهمانان و گردشگران برسد.

وی در ادامه گفت: به سازمان سیما و منظر شهرداری مأموریت داده می‌شود نسبت به بهسازی و بروزرسانی پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح محلات با فوریت اقدام کند.

شهردار کرمانشاه خطاب به مدیر سازمان سیما و منظر شهرداری عنوان داشت: مسئولیت حفاظت و صیانت از فضای سبز کلانشهر کرمانشاه بر عهده شما است و ضرورت دارد به سرعت برنامه عملیاتی جهت انجام این موضوع در اولین جلسه شورای معاونین شهرداری تهیه و ارائه شود.

در ادامه این نشست، پروژه‌هایی جهت زیباسازی شهر کرمانشاه ارائه شد که مورد موافقت شهردار و کمیسیون قرار گرفت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا