اخبار استان ها

نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، پیمان اسکندری اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته نقش بسزایی در تبادلات فنی و بازرگانی، رونق و توسعه کشاورزی و هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف این حوزه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تبادل دانش و یافته‌های نوین کشاورزی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است، افزود: این نمایشگاه فرصتی را برای کشاورزان، تولیدکنندگان و متخصصان کشاورزی فراهم می‌کند تا با آخرین دستاوردها، فناوری‌ها، و روش‌های نوین کشاورزی آشنا شوند و دانش خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: حضور شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در این نمایشگاه می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صنایع وابسته باشد.

اسکندری ادامه داد: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه می‌توانند محصولات، خدمات و برند خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند و بازار جدیدی برای محصولات خود پیدا کنند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه، غرفه‌هایی به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص خواهد یافت تا بتوانند دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه کشاورزی به نمایش بگذارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در ادامه به برنامه‌های جانبی برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در طول برگزاری این نمایشگاه، دوره‌های آموزشی مختلفی در زمینه‌های مختلف کشاورزی برای کشاورزان، تولیدکنندگان، و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

اسکندری تصریح کرد: از اساتید برجسته و صاحب‌نظر در حوزه کشاورزی برای سخنرانی و ارائه مقالات علمی در این نمایشگاه دعوت به عمل خواهد آمد.

وی همکاری با بخش خصوصی در خصوص برگزاری نمایشگاه را یادآور شد و گفت: در برگزاری این نمایشگاه از بخش خصوصی، اتاق بازرگانی، شرکت‌های کود و سم و شرکت‌های بازرگانی فعال در حوزه کشاورزی دعوت به همکاری خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انتظار می‌رود که نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته کردستان در روزهای هفدهم تا بیستم مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج برگزار شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا