اخبار استان ها

نگاه هم‌افزا و همدلی میان مدیریت استان و مدیریت شهری گره از کار مردم باز می‌کند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، علی قاسم زاده در حاشیه نشست هم‌اندیشی استاندار اصفهان و معاونین با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری اصفهان، اظهار کرد: نام نشست هم‌اندیشی است اما در واقع شاهد همدلی، هم افزایی و مروری بر مسائل جاری شهر اصفهان بودیم.

وی ادامه داد: در جریان این نشست، نیم نگاه و افق‌هایی برای آینده شهر اصفهان مطرح شد که اگر به تدریج در دستور کار قرار بگیرد شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: تجربه ما نشان می‌دهد نگاه هم‌افزا و همدلی گره از کار مردم باز می‌کند. مشکلاتی که سال‌ها و حتی نیم قرن زمین مانده بود و رنج آن را مردم عزیزمان می‌بردند با تدبیر و درایت مدیریت استان و تلاش‌های مدیریت شهری ساماندهی شد.

وی در خصوص طرح دقیق سازی اصفهان، گفت: به هر علتی از گذشته در بعضی از پهنه‌های شهر ارتفاعات متفاوت شکل گرفته از این رو طرح دقیق سازی در دست اجراست و امیدواریم خروجی این طرح به نفع مردم باشد تا در مسیر قانون مشکلات حل شود.

قاسم زاده افزود: با تدبیر و زمان‌بندی استاندار اصفهان تیم‌های کارشناسی تحت مدیریت عمرانی استانداری در این باره پیگیر هستند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا