اخبار استان ها

نیروهای مسلح به کوچک‌ترین خطای دشمن پاسخ دندان‌شکن می‌دهند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، امیر سرتیپ‌دوم ستاد حسین محمدشفیعی ظهر امروز _سه‌شنبه سی‌ویکم شهریور_ در مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان ارتش اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح در اوج آمادگی دفاعی و نظامی به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: بنابراین اگر دشمنان کوچک‌ترین خطایی کنند، نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی با تمام قوا و آمادگی کامل پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان قسم‌خورده ملت ایران و انقلاب اسلامی خواهند داد و بی‌تردید قدرت‌نمایی نیروهای مسلح ما بدخواهان را پشیمان می‌کند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های قزوین و زنجان با بیان اینکه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی ایران اسلامی مؤمن و متعهد به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: نیروهای مسلح ما حامی مردم مظلومان دنیا به ویژه مسلمانان در مظلوم سراسر جهان هستند.

امیر محمدشفیعی افزود: ملت ایران و نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس در مقابل ظالمان ایستادند و در ادامه مسیر هم پایبند ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران خواهند بود و همه ساله در ایام دفاع مقدس هم این اقتدار را به نمایش می‌گذارند تا دشمنان تکلیف خود را بدانند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح اقتدار امروز خود را مدیون جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس و رهبری فرمانده کل قوا می‌دانند و در کنار نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مردمی و نیروی مقتدر انتظامی از کیان نظام دفاع می‌کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا