اخبار استان ها

هدیه شهرداری مشهد به زوج‌های جوان در قالب برنامه‌های فرهنگی

مهدی ابراهیم در گفتگویی در خراسان رضوی اظهار کرد: شهرداری مشهد، در قالب طرح «باهم» و در راستای ارتقا بهبود روابط زوجین برای زوج‌های جوان همایش بنیان‌های روانی و رویدادهای اجتماعی برگزار می‌کند.

وی افزود: طبق تحقیقات انجام شده، بیشترین میزان جدایی زوجین در سال‌های ابتدایی زندگی مشترک است و با آموزش‌های لازم به زوجین جوان در خصوص ارتقای بهبود روابط و در راستای کاهش آمار طلاق، باشگاه اجتماعی همسران راه‌اندازی شد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه این باشگاه زیر نظر مدیریت شهری فعالیت دارد، گفت: زوجین جوان بعد از ثبت‌نام در این باشگاه از همایش بنیان‌های روانی، رویدادهای اجتماعی و شرکت در جشن‌های ملی مذهبی بهره‌مند می‌شوند.

ابراهیمی همچنین تصریح کرد: در دو سال گذشته، ١۶ هزار و ۵۴٣ زوج جوان، در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی باشگاه اجتماعی همسران باهم حضور داشتند و پیش بینی حضور ١۵ هزار زوج در این باشگاه برای سال ١۴٠٣، تخمین زده شده است.

وی در ادامه مطرح کرد: زوجین جوان مشهدی به منظور حضور در باشگاه اجتماعی همسران باهم و بهره‌مند شدن از برنامه‌های آموزشی، رویدادهای اجتماعی و همایش‌های این باشگاه می‌توانند، عدد هشت را به سامانه پیامکی ١٠٠٠١٠٨ ارسال کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا