اخبار استان ها

هشدار وقوع سیل در مشهد/ تعطیلی تفرجگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان رضوی، رضا عباسی نیشابوری در خصوص صدور هشدار هواشناسی برای مشهد و احتمال وقوع سیل، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی، بارش‌ها از امشب و فردا، شدت پیدا می‌کند که میزان بارش‌ها قابل‌توجه است؛ لذا جلسه ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات ستاد بحران استان را با حضور فرمانداران شهرستان‌ها برگزار کردیم و تأکید شد که فرمانداران شهرستان‌ها جلسه شورای بحران را برگزار کنند و امکانات و تجهیزات خود را در حالت آماده‌باش قرار دهند.

وی افزود: کلیه مراکز گردشگری، تفریحی، توریستی و بومگردی تا پایان سامانه بارشی، تعطیل خواهد بود و هماهنگی‌های لازم با مدیران مربوطه انجام شده است تا از وقوع هرگونه حادثه‌ای جلوگیری شود؛ بنابراین تمام نیروها و امکانات در استان در حالت آماده‌باش کامل هستند و در نقاطی که احتمال خطر سیلاب وجود دارد، مستقر می‌شوند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: برخی مشکلات زیرساختی وجود دارد و جلسات آسیب‌شناسی برگزار شده و ایرادات نقاط مختلف که برخی مربوط به ارگان‌هاست، آشکار شد که راه‌حل آن نیز به ارگان‌ها ابلاغ شده است تا برای رفع آن اقدام کنند. ان‌شاءالله شاهد تکرار حوادث تلخ اردیبهشت نخواهیم بود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا