تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

همه اجزا نظام باید با هم افزایی و فارغ از جناح بندی های سیاسی حرکت کنند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، دکتر محمدعلی شجاعی در مراسم بزرگداشت شهدای شهریور و یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان که با حضور جمعی از مدیران دستگاه ها اجرایی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلستان شهدای همیشه جاوید اصفهان برگزار گردید، اظهارداشت: واقعه ی غدیر به ما یادآوری می کند که در این زمان نیز باید در کنار رهبر معظم انقلاب بایستیم و رهرو واقعی ایشان باشیم و رهرو اصلی ولایت فقیه کسی است که فرمایشات ایشان را علمی کند .
شجاعی با بیان اینکه مفتخریم که پیرو دینی هستیم که با اقراء آغاز می شود و کتاب آن قرآن است، افزود: نتیجه این پیروی رهروانی خواهند بود که با اعتقاد خود انقلاب بزرگی را در تاریخ بشریت به نام انقلاب جمهوری اسلامی ایران ایجاد می کنند و با اعتقاد ناشی از علم و دانش چنان می ایستند که تمام طوفان هایی که از سوی استکبار جهانی به سمت آنها وزیده می شود نمی تواند این نهال نوپا را به لزره در آورد.
وی با بیان اینکه اسلام دین روشنایی و علم و دانش است، افزود: بر همین اساس پیروان آن نیز باید اینگونه عمل نمایند.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به هفته ی دولت و به شهادت رسیدن جمعی ار مدیران برجسته ی نظام دراین حادثه، اظهارداشت: شاخص های مدیریتی ؛ مردمی بودن و پاک دست بودن شهیدان رجایی و باهنر آن ها را جاودانه ساخت و بر ما مدیران لازم است که همانگونه عمل نماییم.
محمدعلی شجاعی با بیان اینکه در این شرایط باید فارغ از جناح بندی و دسته بندی ها حرکت کنیم، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دستاوردها و توفیقات دولت دستاوردها و توفیقات نظام است و همه باید در یک جهت علیرغم وجود دیدگاه ها و تفکرات متفاوت حرکت کنیم و این رمز پیروزی انقلاب از ابتدا تا کنون بوده است.
وی با اشاره به اینکه در هفته ی دولت دولتمردان گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه می دهند تا مردم بدانند که علیرغم تحریم ها، فشارها و توطئه ها چه فعالیتی صورت گرفته است، اظهارداشت: مردم این حق را دارند که بدانند خادمان آنان و دولتمردان به خاطر رفاه آنها چگونه عمل می کنند و باید بازتاب افتتاح پروژه ها در طول این هفته به مردم ارائه گردد.
شجاعی با اشاره به پروژه های افتتاح شده در استان اصفهان در هفته ی دولت، اظهارداشت: در این هفته یک هزار و ۳۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۸۴ میلیارد تومان به پاس قدردانی از مردم به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان هجمه های سنگینی را بر علیه دولت به راه انداخته اند و متوجه شده اند که این کشور و این خاک با حملات نظامی تسلیم نخواهد شد و حکومتی که ۴۰ سال تحریم های ظالمانه را تجربه کرده است تسلیم تحریم ها نخواهد شد باید بدانند که این جنگ اقتصادی و هجمه ها نیز بر انقلاب اسلامی کارساز نیست.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اضافه کرد: مردم ایران و رهروان دین مبین اسلام می دانند که همه با هم در یک مسیر و یک جهت که جز سربلندی نظام نیست حرکت می کنیم و راهی جز این نداریم که بتوانیم پاسخ محکمی به استکبار جهانی و در راس آن امریکا بدهیم و تجربه ی جدیدی رابه آنها بیاموزیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا