اخبار استان ها

هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان کرمان تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمان، در نشست مجمع نمایندگان استان، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم، نرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی به عنوان رئیس، مجید دوستعلی نماینده مردم کرمان و راور به عنوان نایب رئیس، بهنام سعیدی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد به عنوان سخنگو و غلامرضا نویدی نماینده مردم شهربابک به عنوان دبیر مجمع انتخاب و معرفی شدند.

بهنام سعیدی سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان روند اولین نشست را بسیار امیدبخش و حاوی پیام همدلی و همراهی و اهتمام نمایندگان جهت تحقق اهداف پیش رو دانست و اظهار کرد: همزمان با دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری، نشست مشترک نمایندگان استان، با حضور ۱۰ نماینده حوزه‌های نه‌گانه برگزار شد.

وی افزود: پس از تاکید نمایندگان بر وحدت، همدلی، پیگیری حل مشکلات و تحقق اهداف مشترک در راستای رشد استان به دور از هرگونه اختلاف و تک‌روی و عدم شفافیت، در یک همراهی محسوس و قابل ستایش، بر تشکیل مجمع نمایندگان استان توافق شد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: در این نشست دیدگاه‌های مختلف مطرح و مقرر شد اعضای هیئت رئیسه هر سال به صورت چرخشی فعالیت کنند.

وی به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: بیانات رهبر فرزانه انقلاب برای مجمع نمایندگان استان اولین راهبرد کاری خواهد بود تا در اوج یگانگی و همدلی، پیگیر اجرایی شدن منویات رهبری در رفتار و گفتار، نطق‌ها و در پیگیری‌ها و فعالیت‌های نظارتی و تقنینی باشند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا