اخبار استان ها

واریز بخشی از مطالبات گندمکاران خوزستانی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خوزستان، امید جهان‌نژادیان امروز _جمعه، هجدهم خرداد_ در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: پس از واریز بخشی از مطالبات گندم کاران در اواسط اردیبهشت ماه، دومین مرحله پرداخت مطالبات گندم کاران خوزستانی صورت گرفته و در روزهای اخیر شاهد واریز مطالبات از طریق بانک کشاورزی هستیم.

وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان پرتلاش خوزستانی خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ادامه داد: فصل خرید تضمینی گندم روزهای پایانی خود را سپری می‌کند، اما با این وجود روزانه بیش از سه هزار تن گندم در استان خریداری می‌شود.

جهان‌نژادیان ضمن قدردانی از زحمات استاندار، مدیران شرکت بازرگانی دولتی ایران و وزارت جهاد کشاورزی به دلیل پیگیری‌های صورت گرفته برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران گفت: دومین مرحله پرداخت مطالبات گندم کاران از روز پنجشنبه آغاز شده و بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان برای واریز به حساب کشاورزان خوزستانی در نظر گرفته شده است که از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب گندم‌کاران واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: در روند خرید تضمینی گندم، اطلاعات کشاورزان بلافاصله پس از تحویل محصول به مراکز خرید، توسط همکاران ما در سامانه سیفا ثبت و پس از آن به بانک‌ها ارسال می‌شود تا در اولین فرصت هزینه محصول گندم کاران به حساب آن‌ها واریز شود.

به گزارش سرمایه گستران، در مرحله اول، هفت هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران خوزستانی پرداخت شده بود؛ کشاورزان خوزستانی روز چهارشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان بابت خرید تضمینی گندم درب استانداری خوزستان تجمع کردند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا