اخبار استان ها

واگذاری ۱۲ هکتار از اراضی دره‌گردو به شهرداری اراک

علی‌اصغر غفاری در گفتگویی اظهار کرد: در جلسه‌ای که به‌تازگی با حضور پیمانکاران برگزار شد، مشکلات مالی آنها بررسی شد و با ارائه راهکارهایی برای تنظیم صورت‌جلسات، مقرر شد بدون موانع قانونی این مشکلات رفع شود.

وی افزود: عملیات عمرانی بازارچه‌های میوه و تره‌بار در کوی جهانگیری و کوی پردیس به پایان رسید و آماده بهره‌برداری شد و سه اتاق مادر و کودک نیز در پایانه مسافربری و همچنین در بوستان‌های مادر و ملت به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: پروژه دره گردو که از اواخر سال گذشته تسریع پیدا کرده بود تا مردم بتوانند هر چه زودتر از بخشی از این پروژه بهره‌مند شوند، ادامه دارد و اداره کل راه و شهرسازی اقداماتی را برای واگذاری حدود ۱۲ هکتار از اراضی دره گردو با کاربری‌های فضای سبز و فضای ورزشی به شهرداری انجام داده است تا این مجموعه به‌طور رسمی برنامه‌های بهاری خود را در این محل اجرایی کند.

وی ادامه داد: طرح جامعی که برای منطقه گردشگری دره گردو در نظر گرفته شده بود، نیاز به بازبینی‌های کوچکی دارد اما کلیات آن بدون تغییر باقی خواهد ماند و شهرداری بر همین اساس می‌تواند کاربری‌های ورزشی، فضای سبز و پارکینگ را اجرا کند.

غفاری گفت: در حال حاضر اراضی در نظر گرفته شده برای کاربری گردشگری هنوز قیمت گذاری و واگذار نشده است که امیدواریم برای واگذاری این قسمت از اراضی نیز تاییدیه های لازم از اداره کل راه و شهرسازی دریافت شود تا شهرداری بتواند برای آغاز عملیات اجرایی و جذب سرمایه‌گذار اقدام کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا