به گزارش سرمایه گستارن و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان، مهندس محمدحسین روحانی معاون برنامه ریزی و تحقیقات این شرکت به روزرسانی سایت را در راستای انجام دستورالعملهای ابلاغی و یکسانسازی تارنمای دستگاههای اجرایی و همچنین استفاده از تکنولوژی به روز طراحی عنوان داشت و در این باره گفت: ، از جمله ویژگیهای طراحی جدید وب سایت شرکت، میتوان به طراحی واکنشگرا (Responsive) جهت سازگاری و نمایش مناسب در موبایل و دستگاههای مختلف بوده است.
مهندس روحانی اضافه کرد: ساختار منسجم بخشهای سایت، دسترسی آسان به خدمات الکترونیک، شناسنامه آنها و دیگر خدمات و اطلاعات شرکت، بهینهسازی برای موتورهای جستجو و همچنین افزایش سرعت بارگذاری اشاره نمود.
معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای اصفهان افزود: در این راستا همچنین سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقهای اصفهان با هدف رسیدگی به شکایات عموم مردم و شرکتها، ارائه خدمات الکترونیک در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع و افزایش و پایش رضایتمندی از خدمات شرکت طراحی، پیادهسازی و بکارگیری گردید.
وی امکان ثبت شکایت، ثبت مراحل رسیدگی و پاسخ، پیگیری وضعیت شکایت و اخذ بازخورد و رضایتمندی شاکی را از جمله توانمندیهای این سامانه عنوان نموده و گفت: سامانه مذکور نیز توسط کارشناسان دفتر فن آوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات با همکاری دفاتر روابط عمومی و حقوقی راه اندازی گردیده است.
اصفهان- چهار باغ بالا – صندوق پستی ۹۴۸-۸۱۴۶۵ – کد پستی ۸۱۷۳۷۵۱۳۸۷ – دورنویس ۶۲۴۴۰۲۲-۰۳۱۱ تلفن ۹-۶۲۴۴۰۰۱-۰۳۱۱
وی اذعان داشت: ارسال پیامک مراحل رسیدگی و پاسخ به شاکی، طراحی واکنشگرا جهت سازگاری و نمایش مناسب در موبایل و دستگاههای مختلف و کاربری آسان از جمله امکانات دیگر این سامانه میباشد.
مهندس روحانی در پایان اضافه کرد: همچنین با هدف تکریم ارباب رجوع، افزایش رضایتمندی، ثبت درخواست مجوز تردد سیستمی و انجام فرآیند تایید مجوز ورود و تردد، سهولت و سرعت در اخذ مجوزات، داشبورد ترددهای مجاز برای نگهبانی و گزارشگیریهای متنوع، سیستم ثبت تردد ارباب رجوع بر روی بستر سیستم مدیریت فرآیندها (BPMS) توسط کارشناسان دفتر فنآوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات با همکاری دفاتر روابط عمومی و حراست و امور محرمانه پیادهسازی گردید