اخبار استان ها

وجود ۱۸۰ محله محروم در پایتخت/ مولدسازی برای محرومیت‌زدایی محلات ضروری است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، پرویز سروری امروز _سه‌شنبه نهم اسفند_ در یکصدوسی‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به اهمیت مولدسازی در دولت اظهار کرد: این موضوع در سطح کشور در حال انجام است اما با مولدسازی در شهرداری تهران تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه دولت در نظر دارد از امکانات خود برای افزایش ظرفیت‌سازی استفاده کند، افزود: این در حالی است که دولت به شهرداری تهران بدهی دارد، از این رو پیشنهاد می‌شود دولت زمین‌های خود در شهر تهران را برای تسویه به شهرداری واگذار کند تا مولدسازی انجام شود و شهرداری تهران بتواند خدمات بیشتری را به شهروندان ارائه کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در صورتی‌که دولت این پیشنهاد را بپذیرد، برای این مولد سازی باید املاک دولت فقط در پروژه‌های عمرانی استفاده شود.

وی با بیان اینکه با تکیه به مولد سازی می‌توان به محرومیت‌زدایی در محلات پرداخت، خاطر نشان کرد: در کشور ۲۲۰۰ محله محروم وجود دارد که از این تعداد ۱۸۰ محله در پایتخت است و با توجه به بررسی‌های انجام شده برای محرومیت‌زدایی ۴,۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که با تکیه بر مولدسازی می‌توان اقدامات لازم را انجام داد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا