اخبار استان ها

پاسخ انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی موجب شادی آزادیخواهان جهان شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی، امروز _ جمعه، سیزدهم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه مبارکه، اظهارکرد: حرکت ارزشمند و مهم نظام جمهوری اسلامی از طریق سپاه دلاور و غیور علیه نقاط نظامی اسرائیل، برگ زرین دیگری از افتخار و مباهات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ما به ویژه هوافضای سپاه پاسداران بود.

وی ادامه داد: شلیک این موشک‌ها توانمندی نظامی کشور را نشان داد.

امام جمعه مبارکه با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: این شهید والامقام، مدیر و شخصیتی با بصیرت، بسیار هوشمند، ولایتمدار و اهل تقوا بود که در سخت‌ترین شرایط توانسته بود که با درایت نه تنها لبنان بلکه جبهه مقاومت را هدایت کند.

وی اضافه کرد: شهید سید حسن نصرالله، از جمله شخصیت‌های بسیار محبوب جهان اسلام بود و مردم با هر گرایشی، به این سید مقاومت عشق می‌ورزیدند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه حزب الله مانند انقلاب اسلامی و اسلام متکی به شخص نیست افزود: این شهادت‌ها باعث تقویت جبهه مقاومت و حزب الله لبنان خواهد بود.

وی با گرامیداشت و تبریک هفته نیروی انتظامی به این حافظان نظم و امنیت گفت: نظم و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت و از خودگذشتگی‌های دلیرمردان این سرزمین است که با پایمردی در این عرصه مهم ایستاده‌اند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا