اخبار استان ها

پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی هفته آینده انجام می‌شود

پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی هفته آینده انجام می‌شود 1

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خوزستان، محمدرضا راضی‌جلالی ظهر امروز _چهارشنبه شانزدهم خرداد_ در جمع رسانه‌ها، اظهار کرد: دستیابی توأمان به رکورد میزان تولید گندم و میزان حمل گندم در بازه زمانی محدود، حاصل تعامل و هم‌افزایی بخش خصوصی و دستگاه‌های حاکمیتی استان است.

وی افزود: با توجه به پرداخت متمرکز بهای گندم خریداری شده از کشاورزان، استانداری خوزستان از اواسط بازه زمانی برداشت و با مشاهده تأخیر در پرداخت، نسبت به پیگیری موضوع از طریق دستگاه‌های کشاورزی همچون نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان هدفمندی یارانه‌ها به عنوان متولی پرداخت بهای گندم و سایر مراجع ذی‌صلاح اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: این اقدامات از جمله مکاتبه، تماس تلفنی و اعزام مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط استانی به مرکز بوده است، بر اساس آخرین پیگیری که روز سه‌شنبه پانزدهم خرداد انجام شد، دولت بنا دارد با توجه به ضرورت تسریع در پرداخت مبالغ مذکور بدین منظور از طریق فرایندی سریع‌تر نسبت به آن اقدام کند.

راضی‌جلالی دغدغه و اولویت تمام مسئولان استان را پرداخت مطالبات گندم‌کاران دانست و با توجه به اعلام دستگاه‌های ذیربط در مرکز، تاکید کرد: ظرف چند روز آینده و پس از انجام فرآیندهای لازم، تمام مطالبات گندم‌کاران از محل مربوطه پرداخت خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا