اخبار استان ها

پرداخت معوقات رفاهی پرسنل شهرداری ارومیه در فیش حقوقی خرداد

حسین پناهی در گفتگویی در آذربایجان‌غربی و با توجه به پرداخت نشدن حق رفاهی پرسنل شهرداری ارومیه در سال جدید اظهار کرد: با پیگیری‌های کمیسیون بودجه و امور حقوقی و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه مصوبه پیوست بودجه که شامل آیتم رفاهی است برای پرسنل (کارگری و کارمندی) شهرداری به تصویب هیئت تطبیق رسیده است و برای اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه معیشت و افزایش سطح رفاهی پرسنل شهرداری یکی از رسالت های اعضای شورا در دوره ششم بوده است، افزود: با توجه به تصویب حق رفاهی برای پرسنل، شهرداری در اسرع وقت به درج آیتم رفاهی در فیش حقوق پرسنل اقدام کند و معوقات ماه‌های فروردین و اردیبهشت را در پرداختی حقوق خرداد سال‌جاری در دستور کار قرار دهد.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به ارتباط سطح رضایتمندی کارکنان و سطح کیفی خدمات شهرداری گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی محسوب شده و کاهش دغدغه معیشتی پرسنل سبب افزایش انگیزه و افزایش سطح رضایتمندی و همچنین عملکرد بهتر آنها می‌شود و این مهم به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.

پناهی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش اعضای شورای شهر ارومیه در راستای فراهم کردن شرایط رفاهی در شان کارکنان و کارگران زحمتکش خانواده بزرگ شهرداری ارومیه است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا