اخبار استان ها

پرداخت ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت

محمد دهقان منشادی در گفتگویی در یزد در خصوص برخی از مهم‌ترین اقدامات و دستاوردهای اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در دولت سیزدهم اظهار کرد: تاکنون ۹۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای ۱۷ هزار طرح تولیدی و اشتغال‌زایی استان به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات ارزان قیمت به سمت اولویت‌های سرمایه‌گذاری سند یزد نوین هدایت می‌شود، افزود: از مقدار مصوب شده ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای ۱۰ هزار و ۵۰۰ طرح پرداخت شده است.

مدیرکل اداره امور اقتصادی و دارایی استان یزد از ثبت ۷۶ هزار درخواست مجوز کسب و کار در بخش‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: صدور بیش از ۴۶ هزار مجوز کسب و کار، تبدیل بیش از ۱۸ هزار مجوز کاغذی کسب و کار به الکترونیکی از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در یزد بود.

دهقان منشادی گفت: رسیدگی به ۳۳۰۰ فقره صورت‌های مالی دستگاه‌های اجرایی استان، تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای عمومی استان، وصول ۳۵۵ هزار میلیارد ریال درآمد انجام شده و ۲۲ هزار میلیارد ریال حقوق و سایر هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی استان نیز پرداخته شده است.

وی از تهاتر ۲,۳۵۰ میلیارد ریال طلب پیمانکاران از دستگاه‌های اجرایی با بدهی‌های بانکی و مالیاتی خبر داد و افزود: ۲۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های زیربنایی بخش تولیدی استان تحقق یافته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به پیگیری حقوق استان در زمینه‌های مختلف از پیگیری برای واریز ۱۱۲ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی معادن و یک درصد فروش معادن استان به حساب خزانه و پیگیری بازگشت مبلغ ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از محل یک درصد فروش معادن و حقوق دولتی به استان خبر داد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا