اخبار استان ها

پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان فاروج به سرانجام می‌رسد

پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان فاروج به سرانجام می‌رسد 1

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ چهار شنبه شانزدهم خرداد_ در نشست استاندار با فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان فاروج اظهار کرد: شهرستان فاروج با قابلیت‌های فراوان بستر رشد و استعداد توسعه را دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های توسعه فاروج در بخش کشاورزی است، افزود: در این زمینه با وجود زمین‌های مستعد ظرفیت خوبی در تولید انگور، زعفران و… وجود دارد لذا توسعه و راه اندازی صنایع تکمیلی باید به طور ویژه پیگیری شود.

استاندار خراسان شمالی پیگیری جدی برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران را ضروری خواند و گفت: هر یک از درخواست‌ها برای رسیدگی و ارجاع به دستگاه‌ها و معاونت‌های مربوطه به صورت مکتوب ارسال شود.

حسین نژاد با بیان اینکه اجرای پروژه و طرح‌های نیمه تمام از تأکیدات رئیس جمهور شهید بود، بیان کرد: تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نظیر تکمیل کنارگذر و کمربندی، طرح‌های ورزشی و… شهرستان فاروج مورد تاکید است.

وی در خصوص بهبود تورم و اشتغال جوانان استان نیز افزود: رفع مشکل بیکاری و افزایش اشتغال در استان با طرح‌ها و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به صورت جدی دنبال می‌شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: سال گذشته هدفگذاری ایجاد اشتغال برای استان بالغ بر ۱۳ هزار شغل بود اما این مهم با بیش از ۱۵ هزار شغل محقق شد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: نرخ سالانه تورم در خراسان شمالی در فروردین ماه ۱۴۰۲ در جایگاه چهارم و بالاتر از میانگین کشوری بود اما با اتخاذ سیاست‌های کلان دولت سیزدهم و اجرای طرح‌های مختلف، اکنون بیش از ۱۸ پله ارتقا یافته است.

وی در زمینه رفع مشکل آب شرب و کشاورزی و منبع ذخیره آب در این استان نیز گفت: این موارد توسط معاونت‌ها در حال پیگیری است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا