اخبار استان ها

پروژه میدان جمهوری کرج ظرف یک ماه آتی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از البرز، مسعود محمدی، عصر امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ در آئین بهره‌برداری از نخستین فاز خط تندروی اتوبوس، با اشاره به اینکه این دوره شورای شهر نگاه ویژه‌ای به موضوع حمل و نقل عمومی داشته است، اظهار کرد: سال آخری که از عمر شورای شهر مانده است، شاهد تحقق پروژه‌های مهم حوزه حمل و نقل هستیم، امروز وضعیت خطوط تندروی کرج و مترو مساعد است.

وی با اشاره به خرید اتوبوس‌های تندرو و اتوبوس‌های برقی و دیزلی، افزود: طی آخرین مصوبه‌ای که در این حوزه وجود دارد مقرر شد مدیریت شهری در راستای خرید ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کند که امیدواریم پایان سال شاهد تحقق این مهم نیز باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بعد از گذشت سال‌ها از مصوبه این خط اتوبوس به بهره‌برداری رسید، اضافه کرد: در این راستا دیگر پروژه‌های حائز اهمیت مدیریت شهری اعم از لوپ سه راه رجایی، میدان جمهوری، مصلی کرج، تقاطع مؤذن و باغ موزه دفاع مقدس را در موعد مقرر به نتیجه برسانیم.

محمدی گفت: سعی داریم بتوانیم لوپ سه راه رجایی شهر می‌تواند در تردد و تسهیل به ما کمک کند تا طبق تابلویی که نصب شده آن را افتتاح کنیم، در این میان از همه کارشناسان کارگران و پیمانکار این پروژه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

رئیس شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه سعی داریم همه پروژه‌ها از جمله میدان جمهوری هرچه زودتر به نتیجه برسد، افزود: در نظر داریم طبق روزشمار اعلامی ظرف یک ماه آتی شاهد افتتاح آن باشیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا