اخبار استان ها

پلمب قانونی یک مجتمع آموزشی در شیراز به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مسعود قادری اظهار کرد: عملیات پلمب قانونی یک مجتمع آموزشی در بلوار آیت‌الله میرزای شیرازی بامداد دوشنبه هجدهم تیر در راستای اجرای آرای قطعی کمیسیون ماده صد و دیوان عدالت اداری توسط عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۶ اجرا شد.

وی با تاکید بر این موضوع که مطالبات مردمی و مطالعات کارشناسی مبنای اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف است، افزود: اجرای این حکم در راستای اجرای رأی قطعی کمیسیون ماده صد قانون شهرداری و آرای قطعی دیوان عدالت اداری انجام شد.

شهردار منطقه ۶ شیراز رفاه شهروندان را در اولویت مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: این مجتمع آموزشی در بلوار آیت‌الله میرزای شیرازی فعالیت داشت و مشکلات عدیده ترافیکی را به همراه داشت.

قادری با بیان اینکه این مجتمع آموزشی از لحاظ ایمنی دارای نقص‌های عدیده‌ای بود، خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز مکاتبات متعددی پیرامون عدم رعایت نکات ایمنی در این مرکز داشته است و هر لحظه امکان بروز حادثه وجود داشت.

وی با بیان اینکه اجرای رأی کمیسیون ماده صد و دستور مقام قضائی اجرا شد، اضافه کرد: این مجتمع آموزشی در حوزه استحفاظی و گروه یک باغات قصردشت واقع شده و این اقدام مدیریت شهری گام مهمی در راستای صیانت از فضای سبز محسوب می‌شود.

شهردار منطقه ۶ در بخش پایانی سخنانش از عزم راسخ به منظور رسیدگی به تمامی تغییر کاربری‌های غیرمجاز با اولویت حفظ باغات گروه یک خبر داد.

به گزارش سرمایه گستران، شهرداری منطقه ۶ از مدت‌ها پیش با طی کردن مراحل قانونی و نصب بنر بر دیوار این مجموعه آموزشی پیرامون تعطیلی این مرکز اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده بود و در نهایت عملیات پلمپ این مرکز آموزشی بامداد دوشنبه هجدهم تیر با دستور مقام قضائی و طی کردن مراحل قانونی انجام شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا