اخبار استان ها

پل جهتی سه راه امجدیه تا پایان بهمن تکمیل خواهد شد

منصور مرادلو در گفتگویی در زنجان اظهار کرد: پروژه محور شهیدان کریمی در حال حاضر بزرگترین پروژه در حال ساخت شهرداری زنجان است که متأسفانه در اواسط کار با مشکلاتی مواجه است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین گره ایجاد شده در مسیر ساخت این پروژه مربوط به زیرساخت‌های شرکت‌های خدمات‌رسان است، افزود: موانع ایجاد شده در این بخش در حال برطرف شدن است و امیدواریم هرچه زودتر حل شود.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به نظارت مستمر شهرداری و اعضای شورا بر این پروژه افزود: در حال حاضر شرکت آب در حال انتقال خطوط آب شرب در این مسیر است تا مشکلی به لحاظ آب‌رسانی به منطقه وجود نداشته باشد.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه پیمانکار پروژه نیز به لحاظ سرعت اجرا از پیمانکاران خوب در کشور است، اضافه کرد: طبق گفته پیمانکار پل جهتی سه‌راه امجدیه تا پایان بهمن تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه به لحاظ مزاحمت از بابت معارض مشکل خاصی ندارد، گفت: امیدواریم تا پایان شورای ششم شاهد تکمیل پروژه باشیم تا گره ترافیکی غرب شهر به صورت کامل حل شود.

مرادلو با اشاره به همراهی اعضای شورا با مجموعه شهرداری گفت: خوشبختانه این همراهی موجب پیشبرد بهتر پروژه‌های شهری شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا