پویایی مخابرات حرکت جهادی کارکنان را می طلبد
به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،ناصر مشایخی صبح امروز چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ در جریان این بازدید با اشاره به نظارتهای میدانی از مراکز اظهار کرد:
نظارت بر عملکرد مراکز پاسخگویی در صدر اولویت های کاری مخابرات منطقه اصفهان قرار دارد و این روند ادامه خواهد داشت.
وی بر اهمیت مقوله پاسخگویی و مشتری مداری در شرکت مخابرات تاکید کرد و گفت: پاسخگویی آنلاین و موثر به مشتریان همراه با حفظ شئونات ایشان اولین و اساسی ترین قدم در راستای مشتری مداری و حفظ برند سازمانی است .
سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید ضمن استماع مشکلات کارکنان بخش ۱۱۸ و پیگیری حل معضلات آنان، از نزدیک نحوه پاسخگویی و مسائل مطروحه در این مراکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
گفتنی است بازدید از مرکز استقلال و دیدار با رئیس و کارکنان این مرکز از دیگر برنامه های این دیدار بود.