اخبار استان ها

پیام تسلیت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پی شهادت رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قم، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی که در پایگاه اطلاع رسانی ایشان منتشر شده، شهادت رئیس جمهور ایران را به ملت و رهبری انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

خبر حادثه دلخراش و شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان (رحمه الله علیهم) موجب تأسف و تألم شدید گردید. ایشان در سال‌های طولانی و در عرصه‌های مختلف، خادم مردم و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) بود و در ادای وظیفه و خدمت کوتاهی ننمود. وی نمونه بارز از مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و مواضع آگاهانه و توأم با حریت او در سراسر جهان مایه عزت و سربلندی امت اسلام گردید و مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان عالم او را هرگز از یاد نخواهد برد.

اینجانب این ضایعه جانکاه را به مردم عزیز و خصوصاً به خانواده و بستگان ایشان و مسئولین کشوری و لشکری تسلیت عرض نموده، و از درگاه خداوند متعال حشر او را با اولیای طاهرینش و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت دارم.

لازم است مردم شریف ایران اطمینان داشته باشند ذیل عنایات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) خللی در حرکت کشور و انجام وظایف مسئولین پیش نخواهد آمد و کارها بر روند قانونی آن انجام خواهد شد، ان‌شاءالله.

از درگاه ربوبی عزت و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران را خواهانم. “

والسلام علیکم و رحمه الله

قم – ناصر مکارم شیرازی

۳۱/اردیبهشت/۱۴۰۳

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا