اخبار استان ها

پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیاردتومانی در سال ۱۴۰۳

عباس اقبالیان در گفتگویی در قم با بیان اینکه شهرداری منطقه ۴ در کنار تکمیل و بهره‌برداری از بوستان‌ها پیگیر سرمایه‌گذاری در سایت‌های ورزشی و تفریحی و رستوران‌ها نیز خواهد بود، اظهار کرد: در سال‌جاری پیش بینی سرمایه‌گذاری حدود ۸۰ میلیارد تومانی برای این منطقه انجام گرفته که تاکنون ۴۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: در خصوص آسفالت معابر باید تاکید کرد که به دلیل بارندگی و سرمای هوای در نیمه دوم سال و همچنین عملکرد کارخانه‌های ساخت آسفالت و قیر، تمام تلاش شهرداری منطقه این است که در نیمه ابتدای سال و قبل از شروع سرما کارها در این زمینه انجام شود و می‌توان گفت عملکرد منطقه در این خصوص بسیار خوب بوده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با بیان اینکه هنوز وضعیت معابر این منطقه تا نقطه مطلوب فاصله بسیاری دارد، ادامه داد: هنوز تنش‌های زیادی به خصوص در خیابان‌های فرعی منطقه مثل شوارع قدیمی به دلیل تداخل عملکرد با سایر بخش‌های استانی مثل آب و فاضلاب و گاز وجود دارد.

اقبالیان تصریح کرد: در معابر اصلی کارها در حال انجام است و معابری که هنوز آسفالت نشدند همچون شوارع فرعی خیابان ایثار، انسجام، برخی معابر بلوار شهید کریمی و مناطق اینچنینی به تناسب جدول‌گذاری و میزان سکونت هر منطقه اولویت‌گذاری و برای آسفالت آماده خواهند شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا