اخبار استان ها

پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی مرکز فرماندهی آتش‌نشانی در قم

عباس حلوایی زاده در گفتگویی در قم اظهار کرد: پروژه ساختمان فرماندهی ساختمان ایستگاه آتش نشانی مرکزی قم واقع در بلوار پیامبر اعظم (ص) با مبلغ اولیه بالغ بر ۷.۵ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این ساختمان شامل یک زیرزمین، همکف و چهارطبقه روی سقف خواهد بود، افزود: در این مجتمع ساختمان اداری، حقوقی، مالی، آموزشی و همه بخش‌های مربوط به سازمان آتش نشانی کلان شهرقم پیش بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت ایستگاه آتش‌نشانی مادر حدود ۱۱ درصد بوده که اسکلت و سازه زیرزمین و همکف عملیاتی شده است.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: همزمان با این بحث عملیات خرید تجهیزات سیستم سرمایش، هواسازها، چیلرها و حتی آسانسورها و تابلو برق‌ها نیز به منظور تسهیل در اجرای پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی به این صورت است که تأسیسات مکانیکی و برقی همزمان با تکمیل اسکلت آماده شود و در حال حاضر در شرف ساخت این دستگاه‌ها و در مرحله احداث و مونتاژ هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: امید است با توجه به زمان‌بندی ۱۵ ماه پیش‌بینی شده برای ساخت این پروژه بتوان با حداقل تأخیر این پروژه را در اختیار شهر قرار داد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا