اخبار استان ها

پیشرفت و آبادانی کلانشهر شیراز در راستای تعامل مدیریت شهری و فراجا است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در دیدار با فرمانده انتظامی و معاونین فراجا در فارس همزمان با گرامیداشت هفته فراجا از تلاش‌های مدافعان نظم و امنیت تقدیر و اظهار کرد: هفته فراجا فرصتی مغتنم است تا از نیروهای خدوم و جان بر کف آنکه با ایثار و فداکاری‌های خود نقشی ارزنده و قابل ستایش در امنیت پایدار کشور عزیزمان ایفا کرده‌اند، قدردانی کنیم.

وی در این دیدار ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به مقام شامخ شهیدان به‌ویژه شهدای نهاد پرافتخار فراجا ادای احترام کرد و افزود: ایجاد نظم، امنیت و آرامش عمومی را جز ضروریات هر جامعه‌ای قلمداد کرد.

شهردار کلانشهر شیراز به نقش فراجا در توسعه و پیشرفت کشور اشاره و تصریح کرد: قطعاً حضور فراجا در کنار ارگان خدمات‌رسانی چون مدیریت شهری، عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر و رفاه و آسایش شهروندان را به همراه خواهد داشت.

اسدی خاطرنشان کرد: اگر در جای جای این کلان شهر پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی و ورزشی در دست اجرا است، به خاطر امنیتی است که فراجا و دیگر نیروهای مسلح قهرمان ایجاد کرده‌اند.‌

وی خدمت به مردم را از اهداف مشترک مدیریت شهری و فراجا برشمرد و خاطر نشان کرد: فراجا و دیگر نیروهای مسلح در راستای حفظ و ایجاد امنیت برای مردم به ایفای نقش می‌پردازند و شهرداری نیز با خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد رفاه و آسایش را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

فراجا جهت ایجاد امنیت و آرامش خاطر شهروندان تلاشی شبانه‌روزی دارد

رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این نشست شهادت سیدحسن نصرالله و دیگر همراهان را تسلیت گفت و در ادامه سخنان خود تأمین امنیت را یکی از مباحث ایجاد آرامش برای مردم عنوان کرد.

وی اظهار کرد: فراجا جهت ایجاد امنیت و آرامش خاطر شهروندان تلاشی شبانه‌روزی دارد و اگر لازم باشد از آرامش و آسایش خود خواهیم گذشت تا مردم در آرامش و آسایش باشند.

فرمانده انتظامی استان فارس از تلاش شبانه‌روزی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز جهت ارائه خدمات همه جانبه به شهروندان ابراز خرسندی کرد.

ایجاد شهری زیبا توأم با آبادانی تأثیر بسزایی در نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در نزد مردم دارد

در این دیدار همچنین سیدابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و دیگر همراهان این شهید معزز، با گرامیداشت هفته فراجا به نقش ارزشمند این نهاد ارزشمند در کشور به عنوان حافظان نظم و امنیت اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اگر امروز امنیت و آرامشی در کشور حاکم است، این آسایش و امنیت به برکت خون شهدا، جانبازان، ایثارگران و فعالیت‌ها و فداکاری‌های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز فعالیت‌های شورای اسلامی شهر، شهرداری و فراجا را در یک راستا و در جهت خدمت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری مجموعه شورا و شهرداری با فراجا رفاه و آسایش شهروندان و امنیت اجتماعی را به همراه داشته است.

حسینی اضافه کرد: توفیقات مدیریت شهری در عمران و آبادانی و توسعه و پیشرفت شهر حاصل تعامل و همدلی است که بین شورا، شهرداری و دیگر نهادها به‌ویژه نیروی انتظامی وجود دارد.

وی به نقش شهرداری در ایجاد امید و انگیزه و رضایتمندی شهروندان اشاره و اضافه کرد: قطعاً ایجاد شهری زیبا توأم با پیشرفت و آبادانی تأثیر بسزایی در نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در نزد مردم خواهد داشت و در این راستا تلاش‌ها و اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهود است.

به گزارش سرمایه گستران، این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به فرمانده انتظامی فارس و مدافعان نظم و امنیت همراه بود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا